en? ?(54)? ?3?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (115 Ratings)??30 Grabs Today. 37008 Total Grab
s. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from th BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 14, 2009

Hari Ini

Hai hari ini alhamdulliah aku shat...Kepada pembaca2 harap2 shat lah ye.Hari ini aku nak bercerita tentang satu kisah yang aku baca semalam.Hah sebelum itu aku nak memberitahu hari ini aku akan berjumpa teman baik aku.Rindu kat dia.Berapa kali cancel.Dia merupakan teman baik sejak dari sekolah aku lagi.Dia seorang peramah happy good lucky lah..Syu namanya.Hari ini juga aku berharap adalah hari yang lebih terbaik dari semalam bagi diriku.Aku pun tak suka tension...Orang tua2 ckap kalau kita cepat stress kita cepat nampak tua..btul ke?????Aku pun tak tahu sejauh mana kebenarannya.Tapi aku ini paling sensitif klau ada prubahan pada wajahku..Sebagai contoh jerawat.klau tumbuh satu pun aku rasa nak demam.tue dululah skarang dah jadi perkara biasalah.Demam sminggu aku.jerawat hilang demam pun hilanglah.Lawak kan ada ke orang yang mempunyai perwatakan yang sama macam aku.Aku memang banyak kerenah..hanya orang yang benar2 mengenali aku akan memahami aku.Aku juga seorang yang menyayangi kawan2 ku.Ak suka membantu teman2 ku sekiranya aku boleh bantu.

0 comments: