en? ?(54)? ?3?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (115 Ratings)??30 Grabs Today. 37008 Total Grab
s. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from th BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 20, 2009

Cinta Gila


Aku rasa nak gila dah sekarang nie..Dulu masa blajar kat ipt aku pernah bercinta tapi masalahnya aku tak ada perasaan kat dia pun..Aku cuma anggap dia sebagai kawan.Tapi dia tak pernah faham2.Dia nak lebih sebagai kawan.Bila aku bagi tahu perkara nie,dia nak marah aku lak.Sudah 4 tahun hubungan ini berlanjutan.dia masih lagi tak faham.Aku pernah cuba untuk mencintainya tapi tak boleh.Aku pun tak faham kenapa aku tak boleh nak menerimanya padahal dia sebaik2 lelaki yang aku jumpa.Aku hanya pernah mencintai seseorang tapi dia pulak mengkhinati aku.Nie lah dunia bila kita syg org itu.Orang itu pulak bukan ditakdirkan untuk kita.Tapi orang yang kita tak suka yang itu pulak nak lebih dengan kita.Satu lagi cinta gila aku budak yang berumur 19 tahun menipu aku semata2 untuk mendapatkan cinta aku.Gila btul.Aku anggap dia kawan baik aje..Rupa2nya dia ada perasaan kat aku plak.Dah lah mnipu aku umur 23 tahun.Pening222..Manusia penuh dengan kegilaan.Bila dah gila sanggup melakukan apa saja.Aku pun gila sebab dapat kenal orang mcm nie.Byk kena fikir lama2 aku masuk hospital gila.Ya ALLAH tolong beri aku kekuatan padaku.kadang2 aku tension masaalah macam nie.Aku cuba lari tapi tak boleh.Aku lari macam mana pun suatu hari nanti aku kena berdepan gak.Semoga aku kuat hadapinya.Amin..

0 comments: