en? ?(54)? ?3?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (115 Ratings)??30 Grabs Today. 37008 Total Grab
s. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from th BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 23, 2011

Keliru



Betapa sakitnya hatiku ketika ini.Aku amat menyintai dia.Tapi cinta ku seperti tidak kesampaian.Janji yang diberi seperti diabaikan.Aku mempunyai dia.Tetapi dia seperti mengabaikan aku.Aku dianggap seperti boneka.Diabaikan begitu sahaja.Dia yang memberi harapan padaku,segala janji untuk mencintai aku.Tetapi ternyata palsu semata-mata.Contack aku apabila bosan sahaja.Jarang untuk bertanyakan khabar ku.Aku dah bosan mempunyai teman sepertinya.Ketika aku mempunyai masalah tidak pernah dia ambil peduli.Bila ku ungkit dia memarahi aku.Aku pun tidak mahu mengambil kisah tentang dirinya.Bagi ku dia dah mati.Aku mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan ku dengan dia.Itu rasanya lebih baik.Dia ada atau tiada aku rasa sama aje bagiku.



Tetapi dikala ini aku juga merasa teramat sedih ini kerana temuduga yang aku hadiri untuk jawatan pembantu makmal telah gagal.Bagaimana harus aku bagitahu ibuku.Dia terlalu mengharapkan aku untuk mendapat pekerjaan tersebut.Boleh gila aku macam ini.Banyak dugaan yang aku terima.Pening222 kepala aku.Oh tuhan aku memohon pertolongan padamu...amin

0 comments: