en? ?(54)? ?3?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (115 Ratings)??30 Grabs Today. 37008 Total Grab
s. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from th BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 10, 2011

Cerita Bermula Lagi



Sudah lama aku tak menulis di dalam blog ini akibat kesibukkan yang sering mengundang aku...Aku akan menyambung kembali cerita aku.Setelah aku mengenali mr s lebih setahun ini hubungan aku semakin dingin.beberapa kali aku bergaduh dengan nya dan akhir nya aku meminta putus.Setelah putus aku membawa diri ku balik ke perak.Aku mengambil keputusan berhenti dari kerja dan memulakan hidup baru ku di perak.Rezeki ku murah setelah aku berhenti aku dapat tawaran kerja sebagai penyelia tapak di tanjung piandang.Di situ aku mengenali pak ali,pak tan,kecik dan yang lain2.Disana aku juga boleh belajar melupakan mr.s...Tapi perasaan sayang ku terhadap dia tidak dapat dipadamkan dengan begitu mudah.Tapi suatu hari mr.s meminta maaf padaku dan ingin aku meneruskan hubungan kembali dan berjanji tidak akan mengulangi kesilapan yang lalu.Tapi bagi diri ku tidak mudah aku menerima.Aku akur dengan keputusan tersebut,dan aku menerimanya kembali sebagai sahabat.Setelah 3 bulan aku bekerja disini aku mengambil keputusan untuk kembali bekerja di Penang.Aku bekerja sebagai SA di sana sehingga kini.Walaupun aku bekerja disana tapi aku tidak pernah berjumpa dengan mr.s.Aku tidak tahu apa masalahnya.



0 comments: