en? ?(54)? ?3?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.4 (115 Ratings)??30 Grabs Today. 37008 Total Grab
s. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from th BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 11, 2009

Ceritaku


Hari ini seperti selalu..Aku nak cari kerja lain..sudah seminggu aku menggangur.Aku mendapat ketenangan apabila membaca Al-Quran.Ya ALLAH aku benar-benar mendapat ketenangan.Tapi aku tak tahu lagi kerja apa yang aku nak dapat..Banyak sudak aku memohon tapi belum satu lagi rezeki ku.Aku tak kisah janji kerja tersebut halal.Walaupun aku mempunyai kelulusan dalam civil.Tapi susah juga untuk mendapatkan kerja mengikut kelulusan aku.Dulu pernah dapat sekali interview dalam bidang aku.Tapi di orang tak panggil-panggil mungkin bukan rezeki ku..Tak apalah kita kena berusaha..insyaallah pasti suatu hari nanti rezeki akan memihak kepada kita pula..Hidupkan umpama roda kekadang kita di atas kekadang di bawa..Tapi manusia ini pelik apabila di beri kesenangan lupa diri..tak ingat ke kekadang kita pun akan mendapat kesusahan..Jadi apabila kita mendapat susah anggap lah ini merupakan ujian dari Allah untuk menguji setiap hambanya.Apabila Allah memberi kesenangan bersyukurlah ingat lah Allah maka dengan itu kita tak akan lari landasan yang disyariatkan.Insyaallah..

0 comments: